Verzending
Verzenden
Duurzamepellets streeft ernaar ons product zo snel mogelijk en op het moment dat het u past te bezorgen. Op deze pagina vindt u alle antwoorden op uw vragen omtrent de bezorging.
Onze houtpellets worden op blokpallets aangeleverd. Door de grootte hiervan niet altijd eenvoudig. Vanwege het zware gewicht worden onze houtpellets met een vrachtwagen vervoert en bezorgt. Het is dus belangrijk dat er een afleverplek wordt afgesproken die toegankelijk is voor onze vrachtwagen.
Nadat u online uw bestelling heeft geplaats, zal een van onze medewerkers contact met u opnemen om een dag, tijd en plaats af te spreken voor de bezorgen van uw bestelling.
Veelgestelde vragen over bezorging.
Hier vindt u een selectie van de veelgestelde vragen omtrent de levering van uw product. Heeft u nog vragen, belt u ons dan even op onze servicenummers 085-0601245 (vanuit Nederland) of 078-482805 (vanuit België).
Wat is de levertijd van de houtpellets?
Onze producten worden normaliter binnen 1 tot 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd door onze transporteur.
Hoe laat wordt uw bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 09.00 uur en 15.00 uur geleverd.
Waar wordt de pallet neergezet?
De bestelling wordt op de door u aangegeven afleverplek bezorgt. Deze plek moet wel bereikbaar zijn voor onze vrachtwagen. Dit betekent dat er voldoen ruimte moet zijn voor de vrachtwagen en ook de weg verhard moet zijn.
Moet u aanwezig zijn voor de levering?
U hoeft niet per se aanwezig te zijn bij de levering. Nadat u uw bestelling online heeft geplaatst, zullen wij u bellen om de aflevering door te spreken. Tijdens dit gesprek kunt u een afleverplek aangeven mocht u zelf hierbij niet aanwezig kunnen zijn. Onze chauffeur zal de pallet dan neerzetten op de door u aangewezen plek.
Kunt u zelf de bezorgdatum kiezen?
U kunt zelf aangeven op welke (werk)dag en op welke tijd (tussen 9.00 en 15.00 uur) u de levering wilt ontvangen. Onze chauffeur zal er alles aan doen om op de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Uiteraard kan het in ons drukke landje nog wel eens tegenzitten in het verkeer, wij houden u altijd op de hoogte als de aflevertijd onverhoopt wijzigt.
Wie vervoert de palletzendingen?
Embregts Autodiensten B.V. uit Etten-Leur is onze vaste transporteur voor zware zendingen in de Benelux.
Wat gebeurt er als u niet thuis bent bij de bezorging?
De chauffeur krijgt altijd de instructie om u even te bellen voorafgaand aan de bezorging. Mocht u niet thuis kunnen zijn, spreek dan een plek af rondom de woning waar onze chauffeur de zending mag neerzetten.
Mocht u niet thuis zijn, wij kennen geen afleverplek en krijgen u niet te pakken, dan zijn wij helaas genoodzaakt de zending weer mee terug te nemen. Wij bellen u dan voor een nieuwe afspraak. Helaas zijn wij dan wel genoodzaakt opnieuw transportkosten (ca. € 95,-) in rekening te brengen.
Heeft u nog vragen, belt u ons dan even op onze servicenummers 085-0601245 (vanuit Nederland) of 078-482805 (vanuit België).